Biblioteksbesök

Idag åkte vi ner till biblan för att se om där fanns något för Viggo. Jag vet inte hur han lyckades med den första bok han drog ut var en bok om traktorer. Mkt nöjd liten kille som klättrade upp och satte sig i soffan och "läste". Så jag vandrade rundor och letade efter fler böcker. Ingen om traktorer och ingen pippi hittade jag, men väl 3 böcker om Ingrid och en pottbok!
Så nu har vi lite nytt att läsa om kvällarna.

Vi har även sågat ner våra tallar och viggo har varit till utmärkt hjälp att samla in kvistar och kottar att slänga i containern! Han älskar att få vara med och göra "vuxengöra".

Lilla busen min.
Oja här är några få bilder från ALV.




Denna bild finns även i finare variant på en viss "Sosso"




Pratar med "Tommy"


Raggar på en minipippi!






Åsså avslutar jag med en inte så bra bild från Skördefesten i svenstorp. Till Viggos stora lycka fick han sitta i den!


Kommentarer
Postat av: mommi

Det var skönt att se att ni har slutat ha semester. välkommen tillbaka till bloggvärlden.

2010-09-02 @ 16:08:11
Postat av: Mia

Kan bara hålla med ovanstående talare... kul med en uppdatering! Kram

2010-09-02 @ 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0