Sjukling!

Inatt var Viggo varm som en kamin och mycket riktigt visade termometern 38,5 i morse...:( Men med lite panodil i kroppen så var Viggobus på frammarch igen! :)
Vi åkte och besiktigade bilen, och åt lite lite pannkakor, sen somnade han utmattad...Det blir nog lite Pippi och mys i e.m. Skulle ha fikat med Noah, men det får bli en annan dag.

Nu är det snart dax!!! På måndag är det inställning kl 09.00 på DAGIS!! SÅÅÅÅÅÅÅ SPÄNNANDE! Och nervöst, och läbbigt, och oroande m.m.m.m.  Han kommer nog fixa det galant!
Och nu börjar det ploppa upp lite syskongraviditeter i bekantskapskretsen...hua ska man behöva börja tänka på sånt också? Hur i hela världen skulle jag ha tid till en unge till när Viggo oftast kräver 100 %? hm..får bli ett senare problem...mkt senare. (By the way hade jag och soffi en rolig grej för oss häromkvällen...soffi: säg inget till S...  Nina: Är du gravid???   Soffis min obetalbar... "Det skulle jag väl ändå säga till S???!?!")




Kommentarer
Postat av: malin

Åh stackars liten! Det är inte lätt att vara sjuk! Ge honom en "krya på sig"-kram från malin!



Förresten, förstår att du är nervös för dagis, men om jag får vara lite självisk så är jag superglad att du kommer tillbaka till jobbet!!!

2010-01-07 @ 20:05:20
Postat av: Mia

Snutteplutt! Inte skoj o vara sjuk, hoppas han piggar på sig till lördag :-)) Kram

2010-01-07 @ 22:25:12
URL: http://mariebruhnolsson.blogg.se/
Postat av: Soffi

Fast nu är min nya plan (När jag väl är gravid vill säga) att bara berätta för dig och låta S upptäcka det på egen hand... vilket kommer bli typ två veckor innan beräknat födelsedatum :D

2010-01-08 @ 09:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0