Mamma lånar Diddos blogg

Ja för att inte vara ett dugg sämre än mina systrar så skriver jag också en önskelista här...MEN till skillnad från dem så fjäskar jag inte till mig nånting.." om ni skulle vilja bemöda er med att köpa present" stuket...Nä! Här är det raka puckar som gäller:
Så: jag fyller år den 3 mars och jag vill ha paket!!!!! :D

1. presentkort på ikea
1. presentkort på hemtex
2. En son som slutar dryga sig med mig..;)

(pösspöss hjärtat mitt, mamma älskar dig. Å tack för lånet av bloggen! :)



Måste ju bara berätta om Viggos möte med siná kusiner idag. De har inte setts på ett bra tag för Nea å Wille har varit i fjällen å sen har Viggo varit sjuk. Men iaf idag blev det mellis hos mostern och sen promenad för att hämta kusinerna på dagis/kompis. När V fick träffa Linnea sken han som en sol och promenerade glatt hand i hand med henne och mostern.





Första bilden är tagen längst upp på denna gata, å sen gick han nästan lika långt till...

Det var iaf bara idel leenden och skratt från herrns sida när Nea busade med honom. Å sen hämtade vi upp Wille å då sprattlade hela ungen i vagnen och ville bara vara med å springa å busa. Så lycklig över sina kusiner. Man verkligen ser att han avgudar dem! Hoppas det är ömsesidigt..;)




Kommentarer
Postat av: Mia

Ja då! Det är ömsesidigt det kan jag lova!

2010-02-25 @ 10:04:42
URL: http://mariebruhnolsson.blogg.se/
Postat av: Mommi

Fjäska på ungen min, presenter ska du få, tala bara om när kalaset blir.

Att få lite ordning i din mor son relation, kan du bara själv, men råd och stöd från en mor som överlevt att vara småbarnsmor till fyra kan du få gratis, hmmm men bara om du ber om dom och kommer och dricker te. Pussar.

2010-02-25 @ 12:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0