VIGGO 1 ÅR!!!!

Idag var det exakt ett år sen våran prins kom till oss! Så fort det har gått och så underbart det varit..ja nästan hela tiden iaf..;)
Är läskigt stolt över vårt busfrö som haft sitt första kalas och fixat det med bravur!
Jag hoppas att han också varit nöjd med dagen och alla presenter. Jag är iallafall helt slut!

Älskade ungen min! Grattis på din allra första födelsedag! Mamma är så stolt och glad över dig och pappa och jag älskar dig till månen och tillbaka!

Viggos morgon började med att kompisen Olle lagt ett paket i brevlådan. Med spänning öppnades paketet och däri låg en fin röd briobil! Tack Olle!
Efter frukost skickade jag iväg sonen med lillmoster för att hämta mormor och åka och bada. Under tiden han jag handla och hämta tårta, plocka undan och börja fixa med kalaset. Sen kom lillkillen tillbaka och var helt slut! Men allt hade gått jättebra!
Tillsammans fixade vi det sista och sen kom första gästen: EBBE! Viggo belv överlycklig och kunde knappt vänta tills Ebbe kommit upp för trappen. Av Ebbe fick Viggo Emilfilmen, toppen bra! Tack! Därefter kom tvillingarna, fat de sov så Viggo fick present av deras mamma: en liten brio telefon. Den var poppis för pojkarna bråkade om den ett tag! Tack Hildis och August! Sen kom lilla sessan Ella med en jättefin brioplocklåda! Tack tack!
När alla kommit blev det frukt buffe och kex. Poppis hos alla tror jag. Men barnen hade lite myror i brallorna och ville gärna gå och leka så fort de ätit. Så blev det lekstund och sedan tårta! Mums sa Viggo och slukade 2 bitar!

När barnen gått hem så fick Viggo sin present av mamma och pappa: En bobbycar med husvagn! Gissa om killen blev glad!
Vid sju var det en super trött pojke som somnade tätt intill sin mamma, dock tror jag med ett leende på läpparna....


Liten partykille väntar på sina gäster


Viggo, mamma mia och Ebbe


Fina Ella


August leker


Hildegard älskade gunghästen!


Full fart!


Passionfrukts tårta från Hartmans


Mums tyckte Viggo!



Kommentarer
Postat av: Moster M

Så cool kille! Tänk att han är så stor som 1år nu! Puss o kram

2009-10-23 @ 22:27:19
URL: http://mariebruhnolsson.blogg.se/
Postat av: Moster Soffi

Grattis finaste Mugge Vigge. Moster längtar till kalaset i eftermiddag. PUSSEN

2009-10-24 @ 10:11:16
Postat av: Suzie

Mkt trevligt kalas! Tack ska ni ha!

Kram från Ella o hennes mamma...:)

2009-10-24 @ 16:10:10
Postat av: Alexandra

Välkommen till ettårsklubben Viggo!

Va synd att vi inte kunde komma på kalaset....ni såg ut till att ha det supoer kul!Tyckte jag kunde skymta på något av korten att Viggo nog redan hade en svart briobil!!! Men alltid bra att ha två! Hoppas vi ses imorgon på ÖF. Kram,Kram

2009-10-25 @ 08:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0