Fikamys med kusiner

Vi började helgen med att åka till Olof Viktors och fika. Vi var inte de enda som denna soliga och varma dag tyckte att det var en bra ide...men efter en lång stunds köande så fick vi äntligen vår mat. Sedan satt vi ute i ena hörnet av den stora trädgården och njöt. När vi sedan skulle åka hem så hade Viggo gjort VÄRSTA bajjeblöjan så det var bara att byta där ute på gräset...som tur var så satt vi avskilt så ingen stördes av våra aktiviteter!





Fredagen fortsatte med att jag och Viggo blev bjudna på frukost på Espresso House av kusin Engla och hennes mamma Angelica. Det var supermysigt och gott! Tack så mycket!



Sedan avslutade vi söndagen med att grilla korv i sandskogen med familjen Olsson. Vi samlade snäckor på stranden, gick på dinosauriejakt i skogen och geochashade. Spännande! På kvällningen så kom den blå himlen och solen tillbaks igen och gjorde en underbar avslutning på helgen!









Viggo sov häromnatten HELA natten från 07-06.30 utan ett pip! Men jag sov såklart inte så bra ändå. Vaknar de tider som Viggo brukar gny till på.menmen. Man ska vara glad för det lilla.
Han har inte kommit längre med krypningen, men idag ålade han sig ett varv runt köket. Så det är nog snart på gång.
Snart ska Viggo lämnas bort över natten. Han ska få vara med mormor mellan den 5juni och 6 juni, för mamma och pappa ska gå på galej. Jag tror och hoppas att allt kommer gå bra, men det känns lite i mammahjärtat förståss. Dock vet jag att mormor klarar det galant..hon har ju lyckats med mig ; )


Kommentarer
Postat av: Mia

Hmm lyckas o lyckas... det kan ju diskuteras ;-) Hihi nej jag bar skojar! Hon har lyckats toppen! Kram

2009-05-24 @ 21:48:27
URL: http://mariebruhnolsson.blogg.se/
Postat av: Soffi

Mormor har haft MASSVIS med övning, för hon har haft de muppigaste ungarna i landet. Haha!

2009-05-25 @ 12:04:45
Postat av: Morfar

Härliga bilder, vaför ser Mike så betänksam ut när Viggo är så söt????

Aja baja att kalla mina barn för muppiga......haha

2009-05-28 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0