Viggos kassa mamma...

igår var det dax för babysim igen. Denna gång var jag ensam med Viggo. Men allt gick bra ändå. Fast jag fick lite ångest när de andra mammorna tvålade in och smörjde in sina bebisar, medans jag bara duschade av viggo och tog på han kläder och sen ner i bilstolen....är jag en kass mamma nu? Bestämde mig iaf för att vara lika duktig som de nästa gång! Tror jag iaf...
Hur som helst så måste jag beställa nya badbyxor till Viggo...hans sitter som tajta speedos..haha!

Annars har vi i veckan träffat Emma, Viggos andra tjejkompis och gått promenad. Vi har varit på info på bvc om olycksfall och där träffat Viggos tvillingkompisar August och Hildegard. Många kompisar har han Viggo. Fast en som vi inte träffat på länge är Olle. Får nog se till att det blir en träff snart!
Viggo och mamma i badet


Viggo och kompis Olle "pratar"

Kommentarer
Postat av: malin björk

Vilken underbar bild! Så söta!

2009-03-21 @ 19:42:48
Postat av: malin björk

Förresten du är inte en dålig mamma!!! Du är ju underbar med din lilla son! Massor av "du är en bra mamma"-kramar!

2009-03-21 @ 19:44:58
Postat av: Anonym

Hej! Vad härligt att höra att ni saknar oss! Vi saknar er! Härliga bilder på den lille godingen.

Hoppas vi ses på tisdag! Kram Alex & Olle

2009-03-21 @ 21:55:05
Postat av: Rune

Vad är det för dumt tänkande,du är den bästa mamma Viggo kan tänka sig.

Det såg väldigt skönt ut att fika ute på Hartmans.

2009-03-22 @ 19:32:14
Postat av: Sandra

oj oj oj, då är nog jag också en dålig mamma ;-) Tror inte det går någon nöd på våra stackars barn för det!!!

2009-03-23 @ 10:35:02
URL: http://agnesochjag.blogg.se/
Postat av: mormor

Du är världens bästa mamma till Viggo, tro inget annat. puss.

2009-03-26 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0