Viggo dansar

till Lady Gaga...haha! Han var så skön! Benen gick i 180 och hela han sprallade. Så fort jag stängde av blev han stilla...och så fort jag satte på det igen så spralla han. Han är för go lilla älsklingsungen!

Vi har varit på babyproffsen idag. Efter en stund lessna Viggo så jag tog upp honom och så tittade vi på leksakerna. När jag höll fram en grunka som plingade och skallrade och hade en massa saker hängandes under sig så skrek han av skratt!  Kassörskan kom t.om bort och kollade vad vi gjorde..Så gissa om jag var tvungen att köpa den till honom...usch det blir inte roligt i framtiden om jag inte kan stå emot honom när han "vill ha" något..:)

Kommentarer
Postat av: malin

hihihihihihi!!! Vilken dancing boy du har! Underbart!

2009-03-05 @ 18:43:13
Postat av: Nina

Eller hur? Travolta får se upp...!

2009-03-05 @ 19:35:06
Postat av: Soffi

Viggos framtida yrke kanske är proffsdansare då? Riktigt härlig video, jag skrattar fortfarande.

2009-03-05 @ 20:13:54
Postat av: Jessica

Åhhh han är sååååå söööööt

2009-03-11 @ 10:55:48
Postat av: bunny

Han är ju ett sånt underbart charmtroll <3

2009-04-21 @ 08:45:33
URL: http://diceplayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0