Summa sumarum

Här kommer en liten film som summerar Viggos senaste veckor....allt utom de två bissingarna i underkäken för de är svåra att fånga på film..!
Häromkvällen stod Viggo på öronen så att det blödde ur munnen...panik! Ringde Mia och sen sjukvårdupplysningen, som sa att jag skulle kontakta folktandvården. Så igår gjorde Viggo sitt första besök hos tandläkaren..haha! Gick inge vidare att visa hans mun...men lika glad var Viggo för det. Hon kunde iaf inte se något, men vi kom överens om att jag skulle anmäla det till försäkringsbolaget iaf. Fast Mike och jag tror att blodet kom från hans läpp...jaja.
Ja å sen idag så trillade han från Mias trädäck och landade med huvudet på deras stenplattor...jag tror det gick bra...hoppas jag. Känner mig som en halvdan mamma som två dagar i rad inte har koll på sonen så han gör sig illa.
Annars är allt bra här hemma.


                          

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken cool video!! Han e så go!

2009-06-23 @ 22:09:48
URL: http://mariebruhnolsson.blogg.se/
Postat av: Morfar

Heja Viggo, du är så duktig

2009-06-24 @ 17:28:10
Postat av: malin

Oj vilken gymping! Upp och ner hela tiden! Vad roligt! Snart springer han runt som bara den!

2009-06-25 @ 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0