Restaurang Radargatan

Idag har jag varit en duktig mamma och lagat MASSOR med mat till Viggo..
Det blev: Morotspure, broccolipure, korv, spagetti, exotisk gryta med äpple/banan/köttfärs/kokosmjölk, fläskfile risotto med ingefära, torsk/lax gryta samt mangokräm och blåbärs kräm!
Hoppas nu ungen gillar alltihopa! :)


Bara en bråkdel av allt som lagades idag!

Som tur var så var Moster Soffi här och underhöll Viggo medans jag lagade maten! Det gjorde hon så bra så! Sen kom stormoster Mia också och busade lite...


I helgen jobbade jag ,så Viggo fick spendera en massa massa tid med sin far. När jag väl kom hem på söndags eftermiddagen hade jag en förhoppning om att sonen min skulle se lika lycklig ut för att se mig som han brukar se ut när pappan hans kommer hem från jobbet...MEN först å främst var de inte ens hemma när jag kom...och när de väl dök upp fick jag ett litet leende från sonen och sen vände han all uppmärksamhet mot Mike igen...suck.
Jaja...får väl vara glad över att det vissa dagar bara är jag som duger och andra dagar är det bara pappa som gäller.


Pappa och Viggo sjunger "vipp på rumpan affär"


Kommentarer
Postat av: Sandra

Den där exotiska grytan låter intressant! Ska nog prova mig på att göra en sån!



Det där coop-kortet lät intressant, vi har ica-mastercard, vi kan handla på det överallt, men får bara poäng på ica... Ska nog kolla upp det! Vi försöker handla på Willys, men är lite dåliga på det. Men det blir ganska stor skillnad om man jämför, så jag ska försöka bli bättre! Man måste ju tänka lite mer ekonomiskt nu när man är mammaledig...



Glad påsk & kram!

2009-04-10 @ 23:15:56
URL: http://agnesochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0